sâmbătă, 25 iunie 2011

Ziua 13 de la repartizare.

Am fost lovit.Nu imi vine sa cred… Tears va trebui sa aibe grija si de mine.Nu e ceva grav.
Azi dimineata am fost atacati.Era frig… ca in fiecare zi,fumam o tigara proasta din foi primita de la unu poreclit Drugs.E-n I-a, tot face afaceri cu localnicii.Si in timp ce imi ardeam unghiile cu ultimele fumuri , copacii au inceput sa cada unul cate unu. Sgt.Angelo avea o figura ce mi-a dat fiori. Nu il credeam asa. Tancul matura tot in fata…
Am scos toti pustile … asteptam sa se apropie. Dupa care a inceput iadul. Gloantele zburau ca tantarii pe timp de vara cand esti la pescuit.
M-am trezit cu o himera de gat. Nenorocitul vroia sa ma omoare .Mi-a nimerit piciorul.L-am impins de pe mine si i-am bagat baioneta in piep. A tasnit un sange puternic si inchis … Mi-am pastrat pozitia.
Am rapus cinci sau sase … dupa care am fost nevoit incet , incet sa ma retrag.Incepuse sa isi faca efectul durerea . Ce tare ma durea… dar parca aveam o satisfactie … o energie salbatica, animalica.
Acesta a fost doar un atac de incercare.
Maine nu voi mai fi asa sigur.
Scriu de pe patul de la infirmerie… Doamne ce frig poate fi si aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu