vineri, 24 iunie 2011

Ziua 1 de la repartizare.

Razboi.
Ziua…nu mai are importanta.Infern…
Astazi am fost repartizat pentru divizia a XIII-a … sau pe scurt  “The Bugs” cum erau numiti.
E frig.Paltonul meu lung din lana se pare ca nu mai tine asa bine cald.
In seara asta in transee tremuram tot. Rusii nu au reusit sa atace. Fiarele …cred ca asteapta sa inghetam dracului aici.Era sa il impusc din greseala pe sergent …imi tremurau degetele prea tare si am apasat tragaciul.Noroc meu s-a datorat faptului ca nenorocitul ala de glont i-a zburat pe langa picior…
Pot spune ca am inceput cu dreptul noua mea repartizare.
Cat despre conditii… nu sunt.
Acasa hraneam porcii cu mancare mai buna.
E foarte tarziu …stele stralucesc asa de tare…
Oare ce mananca azi Sunny?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu